taustakuva taustakuva taustakuva

9.2.2024 Mehtäkylässä havaittu vikaa liittymien toiminnassa

Mehtäkylässä olevissa kuituliittymissä on havaittu vikaa ja asiaan on löytynyt ratkaisu. Asiakkaiden päätelaitteet vaativat kuitenkin uudelleenkäynnistyksen, joten käytä laitteesta virrat pois noin 10 sekunnin ajan. Tämän jälkeen yhteys toimii taas normaalisti. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jos asiaan ei tule mitään muutosta ja vika jatkuu.

5.12.2023 IPTV-palveluissa katkos aamulla

Tiistaiiaamuna 5.12.2023 kello 4:30 – 5:30 IPTV-palveluissamme on huoltotöistä johtuva katkos. Sen aikana IPTV-palvelut ovat alhaalla ja TV-kuva ei näy. Jos kuva ei palaudu katkoksen jälkeen, käyttäkää IPTV-boksin virtajohtoa irti, odottakaa muutama sekunti ja laittakaa se takaisin kiinni.

PÄIVITYS: Huoltotyö tehty ja IPTV-palvelut ovat toiminnassa

28.8.2023 Asiakaspalvelussa katkos

Asiakaspalvelunumeromme ei ole tällä hetkellä toiminnassa. Ongelmaa selvitetään parhaillaan ja korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Olkaa yhteydessä vikapäivystyksen numeroon 040 620 1749 kiireellisissä asioissa.

PÄIVITYS: Ongelma on korjautunut klo 15:00 ja asiakaspalvelu toimii taas normaalisti.

Tuleva huoltokatkos keskiviikkoyönä 12.4.2023 klo 0:00-5:00 välillä

Huoltokatkon aikana verkkoelementtien laitteet päivitetään ja sen aikana yhteyksissä voi esiintyä häiriöitä. Pahoittelemme katkoksesta aiheuttavaa haittaa!

8.3.2023 IPTV-palveluissa havaittu vikaa Hiekkasärkillä

Hiekkasärkkien alueella on IPTV-kuva lakannut näkymästä. Asiaa selvitetään parhaillaan. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta harmia.

PÄIVITYS: Vikatilanne on korjattu klo 9:00

12.2.2023 IPTV-palveluissa havaittu vikatilanne

IPTV-palveluissa on havaittu vikatilanne, jonka seurauksena IPTV-kuva ei näy tai siinä esiintyy ongelmia. Asiaa selvitetään parhaillaan. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta harmia.

PÄIVITYS: Vikatilanne on korjattu n. klo 19:45. Jos IPTV-kuva ei edelleenkään näy, käyttäkää IPTV-laitteen virrat pois päältä irrottamalla virtajohdon ja laittamalla sen takaisin kiinni.

Keskiviikkona 15.11.2022 klo. 09.00 suoritetaan IPTV-järjestelmän huoltotyö

Järjestelmän huollon aikana voi osa IPTV-palveluista olla poissa käytöstä. IPTV-boksi pitää uudelleenkäynnistää, kun huolto on suoritettu.

PÄIVITYS: Huolto on onnistuneesti suoritettu.

IPTV-palveluissa esiintynyt kuvassa häiriöitä

Osalla asiakkaista on esiintynyt häiriöitä IPTV-palvelun kuvassa. Tilanteen korjaava päivitys ajetaan asiakkaiden päätelaitteisiin pe 7.10.2022 aamuyönä. Nettiyhteys katkeaa noin 5-10 minuutiksi päivityksen aikana. Ole yhteydessä asiakaspalveluun tai vikapäivystykseen, jos päivityksen jälkeen päätelaitteen toiminnassa esiintyy ongelmia tai IPTV-kuvassa esiintyy edelleen häiriöitä.

IPTV:n HD-kanavat siirtyvät pienempiin kanavapaikkoihin

IPTV-palvelussa näkyy tällä hetkellä kanavia sekä SD- ja HD-laadulla. Siihen on tulossa ti 27.9.2022 muutos. SD-kanavat väistyvät pois ja niiden kanavapaikkojen tilalle tulee HD-kanavat, jotka olivat ennen suuremmilla kanavapaikoilla.

Esimerkiksi SUBTV HD näkyy kanavapaikalla 31, mutta se siirtyy jatkossa kanavapaikalle 6. Kanavan perässä olevasta nimestä lähtee myös pois “HD” ja kanavat näkyvät aina parhaalla mahdollisella laadulla. Alueelliset Yle TV1 HD, MTV3 HD ja Nelonen HD jätetään kanavapaikoille 26, 28 ja 29.

Muutos ei vaadi asiakkailta lisätoimenpiteitä. Jos olet muokannut kanavalistaasi, se pitää joko palauttaa kanavalista tai lisätä kanava asetuksista. Tämä opastus tulee näkymään tekstinä poistetussa HD-kanavapaikassa.

14.9.2022 IPTV-palveluissa havaittu vikatilanne

Keskiviikkoaamuna IPTV-palveluiden TV-kuvaan on tullut vikatilanne. Asian selvitys on päällä ja tiedotamme sen etenemisestä.

PÄIVITYS: Vikatilanne on korjattu. Jos IPTV-kuva ei edelleenkään näy, käyttäkää IPTV-laitteen virrat pois päältä irrottamalla virtajohdon ja laittamalla se takaisin kiinni. Jos TV-kuva ei edelleenkään palaa, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun tai vikapäivystykseen.

18.3.2022 IPTV-sovellus päivitetään uusimpaan versioon

Tiistaina 22.3.2022 äly-TV:ssä ja mediatoistimissa toimiva IPTV-sovellus päivitetään uusimpaan versioon. LG:n ja Samsungin televisioissa päivitys menee läpi automaattisesti, mutta muissa televisioissa sekä MiBoxeissa sovelluksen voi joutua hakemaan ja lataamaan uudestaan sovelluskaupasta.